środa, 28 sierpnia 2013

Photo session with Kate


Witajcie!
A oto owoc wczorajszej sesji z Kasią :) z którą bardzo przyjemnie się współpracowało!
Jej inwencja twórcza nawet i mnie zaskakiwała. :)
Kasia:"Co mam robić?"
Ja:" Co chcesz,wykaż się."
No i proszę - jak chce to potrafi :)
Szczerze przyznaję, że jestem zadowolona z efektów. Myślę, że Kasia również. 
Oceńcie sami.





JoannaJelonek Photography
JoannaJelonek Photography
JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography
JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography
JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography
JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

Natural Kate!
JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

JoannaJelonek Photography

A dzisiaj może uda mi się wrzucić poprzednie sesje zdjęciowe z udziałem moich oddanych modelek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz